CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 22 mars 2009

kojan

i fredes hade vi slöjd i skolan och jag och Elin är snart färdiga mad mobilen. efter skolan gick jag och Milo till dungen för det var ju så vakert väder och där bygde vi en koja och Milo sa att vi var pirater och att det var en massa hajar runt vår koja et var faktis väldigt kul. sen gick vi hem för vi skulle äta.men när vi kom hem så hade Nici cyklat i väg fast hon inte fick så jag cyklade och letade efter henne men jag hitade inte henne så jag cyklade hem och åt. sen när jag hade ätit klart så cyklade jag hem till Nicis pojkvän för å kolla om hon var där och det var hon.så vi cyklade hem i gen också fick hon äta sen gick vi trädgården.

1 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Vi var och kollade på ert skepp idag..
Det var ju toppen fint !!
Hajarna åt lite av mig...