CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 19 mars 2009

JAG 11 ÅR

i dag är det min födelse dag på morgonen blev jag väkte av mamma/Tomas/Nici och milo och då fick jag en ipod nano och en littel petchop och en väska och 4 böker och hörlurar. sen åkte vi till skollan för mamma skulle vara med på skollan i dag för vi skulle åka till skänes djur park. sen när vi kom hem så åkte vi till piano lektionen det jick jätte bra och marina sägeratt jag är duktig sen åkte vi hem och åt kina mat min favo mat. sen lekte jag lite med Nici och Milo sen åt vi mareng tårta(mums) sen kollade jag på holles och lysnade lite på musik. det har varit en jätte rolig födelse dag nu är jag äntligen 11 år hip hip hurra.GOD NAT! ps hoppas att ni har haft det lika bra som mig i dag.

1 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Jaaa jag hoppas att du hade en riktigt bra dag mitt hjärta...