CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 18 mars 2009

onsdag

i dag var det jätte jobigt på gympan för jag har fortfarande väldigt ont i armen det hade nästan alla andra med också spelar vi handboll. sen efter skolan kom Phia/Timothy/Benjamin/Babel och minette hem till oss och då lekte jag/Timothy/Benjamin och Milo bannan tagen det var jätte roligt. sen när de skulle åka hem så ville inte Babel åka hem men detville Milo. han var hellt övertygad om att han skulle följa med. nu ska jag gå och läsa lite sen ska jag gå och läga mig fast jag undrar om jag äns kan sommna.GOD NATT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det va kul att se dig..sista dagen som 10-åring.. GRATTIS PÅ 11 ÅRS DAGEN önskar hela stora familjen i höör

♥ Pernill@ sa...

Grattis mitt hjärta !!!!!!!
Buhuuuu snyft grååååt yyyl....
Min lilla tjej.....