CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 14 mars 2009

yessssssssssssssssssssssssssssssss

yes gnälla gnälla(eller snälla snälla) förlorade och hon som van Marlena var faktis riktigt bra. jag och Timothy blev jätte glada och dansade runt i hella tv rumet. i dag var vi hema hella dan också lurade vi Aneli. jag och Timothy tog på oss våra badkläder och stälde oss på trädeket också tog pappa kort på oss och skikade det till Aneli så att hon skulle tro att det var jätte varmt här i höör.och sen kollade vi på melodifestivalen som gick bra som tur var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaa du..snacka om tur att det inte blev gnälla gnälla som vann..då hade jag flyttat till afrika direkt ;-).. och gissa om min syster blev chockad när hon såg bilden på hur varmt ni hade det i höör..rena sommaren..och pappa visade väl bilden med all snö som vi har här uppe? Snö högarna är som då i påskas..gigantiska.. men ni hade nog haft kul om ni hade varit med..hade vi kunnat åka skidor och pulka. Min syster har en gigantisk pulkbacke precis utanför fönstret på baksidan..där hade du och Timothy haft mega kul tror jag ..:-)..

hoppas ni hade kul på konståkningen. syns om 2 veckor..puss och kram/Phia

♥ Pernill@ sa...

Men du har snart snälla snälla på mobilen:-)